BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 14, 2009

STEADFAST MassGath..

Wuhuu...tadi kan aku antara dua tau..nak gi massgath ke nak siapkan asemen prophetic? Nilah pulak dah mesej ajak study writing kat HS..tapi tbe2 memandgkan aku dah siap janji ngn kak syu nak gi massgath skali, aku pun membatalkan segala niat untuk tidak menghadiri massgath..maka dengan menaiki bas, aku pun travel lah bersama kak syu dan juga kak imah ke AIKOL yang nun jauh dihujung..ehehe...rupe-rupenya ta menyesal aku g massgath tuh..bukan sekadar sbb ni massgath terakhir 4 this sem, tapi rupe-rupenye ada sebab lain..Aku dapat kad besday yang pertama..Thanx STEADFAsT..hehehe..

Solehah women smile in time of trouble, gather strenght from doa, and grow braver by istighfar and solat.

inilah die ayat yang tertera dalam kad yang aku dapat tuh..dah lah warna purple, ada bunga2 lagi..gile comel..happy yang teramat..hehehe...bukan senang untuk besday aku dicelebratekan..hahahaha..yelah, kalo dah tiap2 taun pon sume org asek lupe je besday aku..huhuhuhu...tbe2 taun nih dapat kad in advance, mmglah aku gembira..tapi gelak dalam hati jelah..tadi kan, aku suka ngn ayat kak farah n kak atun..cam best je..

Marah bukan kebencian tapi tanda sayang
-k. farah-

best kan ayat nih. ayat kak atun tuh, aku tak ingat sanagt, tapi lbih kurg cam nak cakap, air mata amat berharga dan jangan kita menanges kat depan org ramai. macam tuh lah lebih kurg nye..hehehe...nak masuk ayat nih dalam novel aku lah..cam best lah pulak..izinkan ye kak farah n kak atun..heheheh...tadi ada cakap pasal AGD..tapi aku ta sure agi nak gi ke tak..kak syu ngn kak imah mmg dah ajak dah..gaya macam aku kna gi je..hmm..tapi skang ni, aku tgh agak penin ngn AGM gak nih..bukan snang nak jdi PC..huhuhu...tape..chaiyok3!!!!pastu lagi tadi, ada cakap sal SET jugak..tau tak SET nih apa? ala, cam ala2 group binding tuh..mmg dah plan da ngn dorg berdua, kitorg nak gi..hehehe..biarlah aku abes exm 15 pon, tapi tape..sanggup tunggu..hehehe..cam best kan..aku nih dahlah suke activity lua..hehehe...aduh..penat dah merepek..i need to sambung my asemen, dah puas menghiburkan diri kat massgath tadi..hehehe..again..thanx 4 the card..love it...

0 comments: