BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 30, 2009

Ke'TENSI'anku

huahuahua...
rase cm nak hempuk kepala atas katil je....mcm2 masalah melanda..huhuhu...
First, kna present poetry, dahlah nk pecah kepala analyse lagu rocket, dah tu, skali dah siap present nak kena anta written assignment skali..maka berjalanlah aku ke double A kat tengah2 UIA ni..file tuh plak taleh bukak..katanye, sbb ada virus..n the sad thing is, file tu dah totally corrupted..kna buat balik...dah siap buat blik, pnjam pendrive ika, pon taleh gak..nseb baik kak TJ mcm baik, izinkan aku hantar asemen tuh lambat sikit...skali mlm, check lappy, skali segala mak bapak gajah virus ada..mmg aku hangin tahap giga ah...mana dtgnye sume menatang yg menyusahkan hidup nih??????? dahlah byk benda pending agi..dan ceritanya, smpai ke saat n tika ini, laptop aku masih ada virus tok yg mcm bangang bernama "RECYCLER" n "tmp"...huhuhuhu....dan setelah aku menyalin balik asemen tuh, berjayalah dihantar dengan selamatnya ke tangan kak TJ hari jumaat...dan aku terpaksa pulak bersengkang mata untuk meyiapkan Writing.. Research Proposal yang turut memeningkan kepala otak jugak...walaupun kena buat 2 kali jugak, sebb terslh save n benda tu hilang, namun akhirnya, pagi tadi, stelah aku terjaga secara terkejut n meredah hujan renyai2 ke centre, aku berjaya jugak memasukkan asemen itu ke bawah pintu bilik sir..lega sikit..tapi, ada lagi kerunsingan memikirkan study circle yang aku tak tasmid n tak wat presentation agi tuh..riso punya riso, aku melangkah ke ccac, konon nk buat repot sal kakak faci ah, skali, meseg die, die kata dah bagi cam aku 64/80...so, aku patah lah balik..hehehehhe..::muka devil::...hari ni, konon2 nak release tension, nak lah bermuka buku..tapi skali muka buku aku taleh bukak..huahuahuhahuahuahau..sedihnya .....apa yang perlu aku lakuakn bila laptop aku dah jadi terlebih lambat mengalahkan kura-kura sakit nak beranak???????HUHUHUHUHUHUHUHUHU.....

0 comments: