BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 3, 2009

Aku dan kebosananku

Wee...aku pun tak tahu dah sampai tahap mana dah kebosanan aku ni. agaknya dah sampai excited state kot...takpun dah sampai ke balcony tempat yang paling tinggi kat dalam shakespeare...ntahlah..bosan betul tambah lgi aku dah stat nak ingat kat membe2 yang sume stock kpale hantu. itu yang buat aku rindu sebnrnya. yang stock sengal tak bertmpat tuh...buat aku gelak tak cukup tikar nak guling2...tambah ble bce e novel yang stock pecah usus prut, terus ak dah boleh jdi calon penghuni tampoi..gelak sorang2....sebab bosan ni lah aku dah rse cm nk kwn ngn smut pun ada...hihihihik...windunya kat membe2 kat cmpus..asal lah dorg tu taknak grad2 jugak lagi..penat aku tunggu dorg...ingtkn lpslah...skali kat nilai jugak...trpksalah aku g gombk tanpa membe2 cyg aku tuh...lg2 abg ak yg smpai ari ni sekjp aku phm skjp tak tuh....maslah btol...hihihik....

0 comments: