BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 13, 2009

HLOVATE's

hahahaha...tbe2 rase cam nak nanges plak...tadi sebab da lama tak usha page hlovate, usha la jap..slalu rembat novel kat kdai je...tapi tau jela kn kat klntn trg susah nk jumpa novel jemari seni..apatah lagi hovate's....mmg rase tak puas la kan...
n then ternmpk la plak Schubert Serenade...biarlah aku ni buta muzik pon...
tapi novel ni ttp meruntun hti..buat aku terfikir tentang kehidupan...
pondering for a while n sear5ching for the right way of life... Hlovate, buat aku terfikir..papepun, thankx to you, bcoz i can undrstand about sumthing i neva thought of b4...thru urs...(pdhl ta knal pon) hehehehe
Antara Along Serbia dan Ana,
Antara Benji dan Addin,
Antara Minn dan AO,
Antara Abg Shah dan Ju'a...
Aku rase mcm aku dalam mereka..
tiap kali masa bce cite lah...
hehehehehehe
Ceh, duk sibuk komen sal cite org yg sah2 dah berjaya... cite sndiri tak siap2 jugak...hahahahhahahhahahhah

0 comments: