BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 10, 2010

LIFE ISN'T ALWAYS PERFECT

Life. Love. Dua benda yang rarely untuk kita jumpa the perfect one..WOOhuu..Life tak pernah perfect..even human beings pon still ada flaws kat mana2..Tapi ini life. Knape Love pun termasuk sekali??? Jawapan: sbab love n life is dua benda yg tak dapat nak dipisahkan..Love is part of Life..samalah, if kita tak sayang n cintakan kehidupan kita, we'll never appreciate our life..so, what for kita hidup kan?? Kalau dgn kehidupan kita sndiri pun kita tak penah nak bersyukur..Cuba kalau kita sayang diri kita, syang setiap apa yg ada kat sekeliling kita, mesti kita akan lebih menghargai kan??? Tapi, masih ada few people yg kata sayang, tapi never show their love..Susah betul nak faham orang yang macam ni..Dan life yg tak pernah nak perfect ni, walaupun kita try untuk memperfectkannya, kita tak aakn penah berjaya..sbab apa? sbb Allah dah kata, kita manusia ni memang tak sempurna. Kesempurnaan itu hanya milik Allah. Jadi jganlah kita terlalu membangga diri.. n all this while, after all things happened in my life, apa yg aku tau, everything happen for reason, n there's hikmah behind..dalam kita sedar atau tak sedar..itu je...that's why, apapun yang berlaku, we have to be strong..

Sempena Nak masuk Ramadhan ni, marilah kita sama-sama mengislahkan diri kita balik..Ubah mana2 yang patut, dan menjadi lebih kuat dari hari sebelumnya, kerana ujian itu sumber kekuatan...

P/s: Thanks to all my frens, especially, Wawa, Rasul n Encik Alien..Korang sumber kekuatan aku..Btol kan, aku kna tahan sikit je lagi kan..Lpas tu, everything akan okeyh balik kan???

0 comments: